Zavrieť správu

Spôsoby doručenia

Click & collect

AKO TO FUNGUJE

Objednajte si Vaše nové topánky na www.bata.sk a vyberte si ktorúkoľvek predajňu Baťa, kde si môžete Vašu objednávku vyzdvihnúť

Ak je tovar priamo na vybranej predajni, môžete si ho vyzdvihnúť ešte v ten deň! Ak nie, doručíme Vám ho na zvolenú predajňu do 3 dní!

AKÉ VÝHODY VÁM TÁTO SLUŽBA PONÚKA:

  • Vyzdvihnutie Vašej objednávky v ten istý deň!   
    (v prípade ak sa tovar nenachádza na Vami zvolenej predajni, urobíme všetko pre to, aby sme Vašu objednávku doručili k Vám na predajňu do 3 pracovných dní)   
  • Možnosť okamžitej výmeny či vrátenia tovaru
    (nie ste si istý veľkosťou? Žiaden problém, objednávku môžete bezplatne vymeniť či vrátiť na ktorejkoľvek predajni Baťa)
  • SMS notifikácia o stave Vašej C&C objednávky
    (všetko máte pekne na dlani, o stave Vašej objednávky Vás budeme informovať SMS správou)
  • Služba C&C je zadarmo
    (celá táto služba doručenia je úplne zadarmo! Stačí jednoducho kliknúť, nakúpiť a tešiť sa na Vaše nové topánky či kabelku)
  • Široká ponuka doplnkového tovaru na udržiavanie Vašej obuvi.
    (starajte sa o Vaše topánky a tie sa Vám za to odvďačia pohodlím a vydržia krásne a nepoškodené dlhú dobu)

Tešíme sa na Vás na našich predajniach Baťa!

SLOVAK PARCEL SERVICE S. R. O. (4,30 EUR)

Objednávky vyzdvihnutia

  • Objednaný tovar bude odoslaný kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service s. r. o. (ďalej SPS). Nasledujúci deň po potvrdení dostupnosti tovaru predajňou Baťa

Zmena doručovacej adresy zákazníka

  • Je potrebné kontaktovať zákaznícky servis Baťa kontakt kontakt@bata.sk | 0850 311 999 s číslom objednávky a dohodnúť alternatívne miesto doručenia.

Kontakt zákazníka

  • Kuriér môže, ale nie je povinný telefonicky kontaktovať zákazníka pred doručením.Telefónny kontakt pri objednaní je ale povinný z dôvodu možných problémov pri doručení.

Informácie o zásielkach

  • Informácie o zásielkach získate uvedením čísla balíka alebo čísla objednávky telefonicky na zákazníckom Baťa kontakt kontakt@bata.sk | 0850 311 999
  • Informácia o dodaní zásielky bude k dispozícií nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky.
  • Celú trasu zásielky od jej vybratia až po dodanie možno sledovať aj na internetovej stránke www.sps-sro.sk.

Dodávanie zásielok

  • Dodávanie zásielok je zabezpečované spolupracovníkmi spoločnosti Slovak Parcel Service s. r. o..
  • Za dodanie sa považuje dodanie zásielky na adresu príjemcu zásielky.
  • Adresou sú údaje, ktoré slúžia na doručenie zásielky.
  • Dodanie zásielky môže byť pozastavené, ak príjemca nie je zastihnuteľný ani na tretí pokus, resp. zásielku odmietne prevziať. V takom prípade o danej skutočnosti spoločnosť SPS informuje odosielateľa, a ak nebolo s ním dohodnuté inak (náhradný telefonický kontakt, dohodnutie doručenia so zákazníkom na alternatívnu adresu a pod.), zásielka bude bez zbytočného odkladu vrátená odosielateľovi - firme Baťa.

Prevzatie zásielky

  • Prevzatie zásielky príjemca potvrdí svojim podpisom na doručovací hárok spoločnosti SPS.
  • V prípade, ak zásielku nepreberá príjemca uvedený na balíkovom štítku, uvedie na doručovací hárok aj vťah k príjemcovi.
  • Spoločnosť SPS odovzdá príjemcovi zásielku, ktorej obal nejaví známky poškodenia, až po podpísaní doručovacieho hárku, v prípade dobierky po podpísaní doručovacieho hárku a zaplatení dobierkovej sumy.
  • Až potom si môže príjemca zásielku otvoriť a skontrolovať (pričom nie je oprávnený vyžadovať prítomnosť a asistenciu spolupracovníka spoločnosti SPS).

Reklamácie a náhrada škody

  • Reklamáciu podáva príjemca zásielky spoločnosti Baťa na adresu kontakt@bata.sk | 0800 150 99 a to najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení zásielky.
  • Príjemca je povinný v prípade poškodenia zásielky uschovať pôvodné balenie zásielky k nahliadnutiu spoločnosti SPS a k zhotoveniu fotodokumentácie.
  • Po nahlásení poškodenia alebo straty zásielky, prípadne chýbajúcej časti zásielky príde zodpovedný pracovník spoločnosti SPS spísať škodový protokol a vyhotoviť fotodokumentáciu.
  • Lehota na vybavenie reklamácie, straty, poškodenia alebo úbytku zo zásielky je 30 dní.

Sťažnosti, problémy

Načítava sa...

Odoslali sme nové heslo na Váš e-mail.

Pokračovat na přihlášení

Stratili ste heslo?

Je jednoduché stratiť prehľad o vašich prístupových údajoch. Chceme vám preto pomôcť s jednoduchou obnovou hesla.

Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás na adrese kontakt@bata.sk alebo na telefónnom čísle 0850 311 999.

Prihlásenie

Zabudli ste heslo?

Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás na adrese kontakt@bata.sk alebo na telefónnom čísle 0850 311 999.

Boli ste úspešne prihlásený ako

PRIDAJTE SA K TISÍCOM ĽUDÍ, KTORÍ DOSTÁVAJÚ NAŠE NEWSLETTERY!

Zadajte svoju emailovú adresu a buďte vždy v obraze. Neposielame spam. Odhlásiť sa môžete kedykoľvek.

Vaša emailová adresa nie je platná. Prosíme skontrolujte, či ste ju vyplnili správne.
Táto emailová adresa je už registrovaná. Prosím zadajte inú emailovú adresu
Ospravedlňujeme sa. Neočakávaná chyba, skúste to prosím neskôr.
Ďakujem, nemám záujem.
Načítava sa...

Ďakujeme, že ste sa k nám pridali

Stačí iba skontrolovať Váš e-mail a potvrdiť prihlásenie k odberu. Ste už blízko k novinkám od Baťu! Berieme spam veľa vážne, chceme preto mať istotu, že je všetko správne.