- Aktuality
- Baťa klub
- Klubové výhody
- Ako sa stať členom
- Pravidlá klubu
- Zásady spracovania osobných údajov
- Body a poukážky
- Spoločnosť Baťa
- Výrobná divízia Dolní Němčí
- Múzeum
- Baťa vo svete
- Etická linka
- História
- Nakupovanie
- Výhody
- Tabuľka veľkostí
- Spôsoby doručenia
- Spôsoby platby
- Výmena a vrátenie tovaru
- Všeobecné obchodné podmienky
- Cookies
- Všetko o obuvi
- Starostlivosť o obuv
- Materiály
- Piktogramy
- DIA obuv MEDI
- Ako si vybrať obuv
- Slovník pojmov
- Právna doložka
- Copyright
- Najčastejšie otázky
- Dokumenty
- Reklamačný poriadok
- Záručný list
- Poradňa
- Anatómia nohy
- Desatero detskeho obuvania
- Zdravie
- Technológie
- Flexible
- Insolia
- Kontakt
Najčastejšie otázky
Baťa klub
-
Zaregistrovať sa môžete v ktorejkoľvek predajni Baťa alebo vyplnením online formulára. Pri registrácii v predajni dostanete svoju Baťa kartu ihneď. Ak si zvolíte registráciu online, svoju kartu si po dokončení registrácie môžete vyzdvihnúť v ktorejkoľvek predajni Baťa.
-
Do svojho účtu sa jednoducho prihlásite priamo tu pomocou e-mailu a hesla, ktoré ste si zvolili pri registrácii. Ak by ste mali so zadaním hesla alebo s prihlásením do svojho účtu problém, môžete si nechať zaslať nové heslo na Váš registrovaný e-mail (odkaz „Zabudli ste heslo?“).
-
Nie, tento spôsob prihlásenia nie je možný. Do online klubového účtu je možné sa prihlásiť jedine pomocou e-mailovej adresy a hesla.
-
V okamihu dosiahnutia úrovne SILVER získate ihneď na e-mail poukážku na zľavu v hodnote 5 €. Poukážky pri dosiahnutí vyšších úrovní členstva (vrátane Platinových poukážok) vám zašleme e-mailom za 46 dní od dosiahnutia danej vyššej úrovne.
-
Poukážky môžete uplatniť v ktorejkoľvek predajni aj pri nákupe v e-shope. Zľava sa vzťahuje na všetok sortiment. V prípade uplatnenia v predajni zneplatníme poukážku na nákup v e-shope (a naopak). Pre uplatnenie poukážky v predajni predložte kód danej poukážky (ten je uvedený v e-maile alebo vo vašom online účte). Kód poukážky je možné predložiť vytlačený alebo v elektronickej podobe, poprípade obsluhe nadiktovať. Pre uplatnenie poukážky v e-shope sa prihláste do svojho účtu pred dokončením objednávky a označte poukážky, ktoré chcete uplatniť.
-
Dodatočne môžete požiadať o načítanie bodov do jedného mesiaca od nákupu. Zašlite naskenovaný nákupný doklad spolu s číslom vašej Baťa karty e-mailom na kontakt@bata.sk.
-
Zmenu údajov môžete urobiť po prihlásení do vášho účtu v sekcii „Osobné údaje“.
-
Novú kartu si môžete vyzdvihnúť v ktorejkoľvek predajni. Na základe vašej identifikácie (e-mailová adresa alebo meno, priezvisko a adresa) vystavíme k vášmu účtu novú kartu a tú vám odovzdáme ihneď v predajni.
-
Nevyhovujúci a nenosený tovar môžete do 60 dní od prevzatia či kúpy vymeniť alebo vrátiť v ktorejkoľvek predajni. Pri vrátení tovaru v predajni vám vyplatíme hotovosť, v prípade platby kartou vám sumu vrátime späť na kartu. Ak vo svojom okolí našu predajňu nemáte, zašlite tovar spolu so sprievodným listom a nákupným dokladom na adresu predajne, ktorá vám tovar posielala. (Adresa je uvedená na faktúre vľavo hore pod adresou dodávateľa. Uveďte, prosím, aj názov našej spoločnosti „Baťa Slovensko, a.s.“). Suma vám bude potom zaslaná poštovou poukážkou, prípadne na účet.
Detská obuv
-
V žiadnom prípade sa z hygienických a zdravotných dôvodov nedoporučuje! Možnosť prenosu plesní, ekzémov a inách kožných ochorení.
Reklamácie
-
Reklamačné konanie môže byť zahájené, pokiaľ zákazník predloží kompletný reklamovaný tovar a preukáže nákup reklamovaného tovaru v predajni Baťa a.s. - nákupným dokladom. Tovar musí byť riadne vyčistený (u obuvi i podošva), zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný.
Ak by ste mali akékoľvek otázky, zavolajte nám v pracovných dňoch medzi 8 a 17 h na číslo +421 239 183 375 alebo nám pošlite e-mail na kontakt.sk@bata.com.