Zavrieť správu

Niečo sa pokazilo

Nesprávna odozva serveru. Skúste znova načítať stránku.

Najčastejšie otázky

Baťa klub

1. Ako sa môžem zaregistrovať do Baťa klubu?

Zaregistrovať sa môžete v ktorejkoľvek predajni Baťa alebo vyplnením online formulára. Pri registrácii v predajni dostanete svoju Baťa kartu ihneď. Ak si zvolíte registráciu online, svoju kartu si po dokončení registrácie môžete vyzdvihnúť v ktorejkoľvek predajni Baťa.

2. Ako sa prihlásim online do svojho účtu?

Do svojho účtu sa jednoducho prihlásite priamo na klub.bata.sk pomocou e-mailu a hesla, ktoré ste si zvolili pri registrácii. Ak by ste mali so zadaním hesla alebo s prihlásením do svojho účtu problém, zavolajte nám v pracovných dňoch medzi 8 a 17 h na číslo +421 850 311 999 alebo nám pošlite e-mail na kontakt@bata.sk.

3. Môžem sa i naďalej prihlasovať do svojho účtu pomocou čísla karty a PIN?

Možnosť prihlásiť sa pomocou čísla karty a PIN zostáva platná iba pre tých členov klubu, ktorí doposiaľ nepotvrdili súhlas s novými pravidlami klubu. Po dokončení registrácie do nového klubu je možné sa prihlasovať už iba pomocou e-mailovej adresy a hesla.

4. Kedy dostanem za nazbierané body poukážky na zľavu?

V okamihu dosiahnutia úrovne SILVER získate ihneď na e-mail poukážku na zľavu v hodnote 5 €. Poukážky pri dosiahnutí vyšších úrovní členstva vám zašleme e-mailom za 46 dní od dosiahnutia danej vyššej úrovne.

5. Akým spôsobom môžem uplatniť svoje poukážky za nazbierané body?

Poukážky môžete uplatniť v ktorejkoľvek predajni aj pri nákupe v e-shope. Zľava sa vzťahuje na všetok sortiment. V prípade uplatnenia v predajni zneplatníme poukážku na nákup v e-shope (a naopak). Pre uplatnenie poukážky v predajni predložte kód danej poukážky (v mobile alebo vo vytlačenom e-maile) predajnému personálu. Pre uplatnenie poukážky v e-shope sa prihláste do svojho účtu pred dokončením objednávky.

6. Je možné načítať dodatočne body za nákup?

Dodatočne môžete požiadať o načítanie bodov do jedného mesiaca od nákupu. Zašlite naskenovaný nákupný doklad spolu s číslom vašej Baťa karty e-mailom na kontakt@bata.sk.

7. Kde môžem zmeniť svoje osobné údaje?

Zmenu údajov môžete urobiť po prihlásení v sekcii „Osobné údaje“, prípadne nás kontaktujte e-mailom na kontakt@bata.sk.

8. Stratil/a som svoju Baťa kartu. Ako získam jej duplikát?

Novú kartu si môžete vyzdvihnúť v ktorejkoľvek predajni. Na základe vašej identifikácie (meno, priezvisko, e-mailová adresa) vystavíme k vášmu účtu novú kartu a tú vám odovzdáme ihneď v predajni.

9. Môžem vrátiť alebo vymeniť nevyhovujúci tovar, prípadne kde?

Nevyhovujúci a nenosený tovar môžete do 30 dní od prevzatia či kúpy vymeniť alebo vrátiť v ktorejkoľvek predajni.
Pri vrátení tovaru v predajni vám vyplatíme hotovosť, v prípade platby kartou vám sumu vrátime späť na kartu.
Ak vo svojom okolí našu predajňu nemáte, zašlite tovar spolu so sprievodným listom a nákupným dokladom na adresu predajne, ktorá vám tovar posielala. (Adresa je uvedená na faktúre vľavo hore pod adresou dodávateľa. Uveďte, prosím, aj názov našej spoločnosti „Baťa Slovensko, a.s.“). Suma vám bude potom zaslaná poštovou poukážkou, prípadne na účet.

Detská obuv

Dediť topánky - áno či nie?

V žiadnom prípade sa z hygienických a zdravotných dôvodov nedoporučuje! Možnosť prenosu plesní, ekzémov a inách kožných ochorení.

Reklamácie

Čo všetko je potrebné k uplatneniu reklamácie?

Reklamačné konanie môže byť zahájené, pokiaľ zákazník predloží kompletný reklamovaný tovar a preukáže nákup reklamovaného tovaru v predajni Baťa a.s. - najlepšie nákupným dokladom. Tovar musí byť riadne vyčistený (u obuvi i podošva), zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný.

Ak by ste mali akékoľvek otázky, zavolajte nám v pracovných dňoch medzi 8 a 17 h na číslo +421 850 311 999 alebo nám pošlite e-mail na kontakt@bata.sk.

Načítava sa...

Odoslali sme nové heslo na Váš e-mail.

Pokračovat na přihlášení

Stratili ste heslo?

Je jednoduché stratiť prehľad o vašich prístupových údajoch. Chceme vám preto pomôcť s jednoduchou obnovou hesla.

Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás na adrese kontakt@bata.sk alebo na telefónnom čísle 0850 311 999.

Prihlásenie

Ak ste sa do starého klubu prihlasovali číslom karty a PINom, tak pre prvé prihlásenie do nového klubu zadajte číslo karty (bez medzier) do políčka pre e-mail a PIN do políčka pre heslo.

Zabudli ste heslo?

Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás na adrese kontakt@bata.sk alebo na telefónnom čísle 0850 311 999.

Boli ste úspešne prihlásený ako

Načítava sa...

Ďakujeme, že ste sa k nám pridali

Stačí iba skontrolovať Váš e-mail a potvrdiť prihlásenie k odberu. Ste už blízko k novinkám od Baťu! Berieme spam veľa vážne, chceme preto mať istotu, že je všetko správne.