Zavrieť správu

Niečo sa pokazilo

Nesprávna odozva serveru. Skúste znova načítať stránku.

Spôsoby doručenia

Click & collect

AKO TO FUNGUJE

Objednajte si Vaše nové topánky na www.bata.sk a vyberte si ktorúkoľvek predajňu Baťa, kde si môžete Vašu objednávku vyzdvihnúť

Ak je tovar priamo na vybranej predajni, môžete si ho vyzdvihnúť ešte v ten deň! Ak nie, doručíme Vám ho na zvolenú predajňu do 3 dní!

AKÉ VÝHODY VÁM TÁTO SLUŽBA PONÚKA:

  • Vyzdvihnutie Vašej objednávky v ten istý deň!   
    (v prípade ak sa tovar nenachádza na Vami zvolenej predajni, urobíme všetko pre to, aby sme Vašu objednávku doručili k Vám na predajňu do 3 pracovných dní)   
  • Možnosť okamžitej výmeny či vrátenia tovaru
    (nie ste si istý veľkosťou? Žiaden problém, objednávku môžete bezplatne vymeniť či vrátiť na ktorejkoľvek predajni Baťa)
  • SMS notifikácia o stave Vašej C&C objednávky
    (všetko máte pekne na dlani, o stave Vašej objednávky Vás budeme informovať SMS správou)
  • Služba C&C je zadarmo
    (celá táto služba doručenia je úplne zadarmo! Stačí jednoducho kliknúť, nakúpiť a tešiť sa na Vaše nové topánky či kabelku)
  • Široká ponuka doplnkového tovaru na udržiavanie Vašej obuvi.
    (starajte sa o Vaše topánky a tie sa Vám za to odvďačia pohodlím a vydržia krásne a nepoškodené dlhú dobu)

Tešíme sa na Vás na našich predajniach Baťa!

SLOVAK PARCEL SERVICE S. R. O. (4,30 EUR)

Objednávky vyzdvihnutia

  • Objednaný tovar bude odoslaný kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service s. r. o. (ďalej SPS). Nasledujúci deň po potvrdení dostupnosti tovaru predajňou Baťa

Zmena doručovacej adresy zákazníka

  • Je potrebné kontaktovať zákaznícky servis Baťa kontakt kontakt@bata.sk | 0850 311 999 s číslom objednávky a dohodnúť alternatívne miesto doručenia.

Kontakt zákazníka

  • Kuriér môže, ale nie je povinný telefonicky kontaktovať zákazníka pred doručením.Telefónny kontakt pri objednaní je ale povinný z dôvodu možných problémov pri doručení.

Informácie o zásielkach

  • Informácie o zásielkach získate uvedením čísla balíka alebo čísla objednávky telefonicky na zákazníckom Baťa kontakt kontakt@bata.sk | 0850 311 999
  • Informácia o dodaní zásielky bude k dispozícií nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky.
  • Celú trasu zásielky od jej vybratia až po dodanie možno sledovať aj na internetovej stránke www.sps-sro.sk.

Dodávanie zásielok

  • Dodávanie zásielok je zabezpečované spolupracovníkmi spoločnosti Slovak Parcel Service s. r. o..
  • Za dodanie sa považuje dodanie zásielky na adresu príjemcu zásielky.
  • Adresou sú údaje, ktoré slúžia na doručenie zásielky.
  • Dodanie zásielky môže byť pozastavené, ak príjemca nie je zastihnuteľný ani na tretí pokus, resp. zásielku odmietne prevziať. V takom prípade o danej skutočnosti spoločnosť SPS informuje odosielateľa, a ak nebolo s ním dohodnuté inak (náhradný telefonický kontakt, dohodnutie doručenia so zákazníkom na alternatívnu adresu a pod.), zásielka bude bez zbytočného odkladu vrátená odosielateľovi - firme Baťa.

Prevzatie zásielky

  • Prevzatie zásielky príjemca potvrdí svojim podpisom na doručovací hárok spoločnosti SPS.
  • V prípade, ak zásielku nepreberá príjemca uvedený na balíkovom štítku, uvedie na doručovací hárok aj vťah k príjemcovi.
  • Spoločnosť SPS odovzdá príjemcovi zásielku, ktorej obal nejaví známky poškodenia, až po podpísaní doručovacieho hárku, v prípade dobierky po podpísaní doručovacieho hárku a zaplatení dobierkovej sumy.
  • Až potom si môže príjemca zásielku otvoriť a skontrolovať (pričom nie je oprávnený vyžadovať prítomnosť a asistenciu spolupracovníka spoločnosti SPS).

Reklamácie a náhrada škody

  • Reklamáciu podáva príjemca zásielky spoločnosti Baťa na adresu kontakt@bata.sk | 0800 150 99 a to najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení zásielky.
  • Príjemca je povinný v prípade poškodenia zásielky uschovať pôvodné balenie zásielky k nahliadnutiu spoločnosti SPS a k zhotoveniu fotodokumentácie.
  • Po nahlásení poškodenia alebo straty zásielky, prípadne chýbajúcej časti zásielky príde zodpovedný pracovník spoločnosti SPS spísať škodový protokol a vyhotoviť fotodokumentáciu.
  • Lehota na vybavenie reklamácie, straty, poškodenia alebo úbytku zo zásielky je 30 dní.

Sťažnosti, problémy

Načítava sa...

Odoslali sme nové heslo na Váš e-mail.

Pokračovat na přihlášení

Stratili ste heslo?

Je jednoduché stratiť prehľad o vašich prístupových údajoch. Chceme vám preto pomôcť s jednoduchou obnovou hesla.

Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás na adrese kontakt@bata.sk alebo na telefónnom čísle 0850 311 999.

Prihlásenie

Ak ste sa do starého klubu prihlasovali číslom karty a PINom, tak pre prvé prihlásenie do nového klubu zadajte číslo karty (bez medzier) do políčka pre e-mail a PIN do políčka pre heslo.

Zabudli ste heslo?

Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás na adrese kontakt@bata.sk alebo na telefónnom čísle 0850 311 999.

Boli ste úspešne prihlásený ako

Načítava sa...

Ďakujeme, že ste sa k nám pridali

Stačí iba skontrolovať Váš e-mail a potvrdiť prihlásenie k odberu. Ste už blízko k novinkám od Baťu! Berieme spam veľa vážne, chceme preto mať istotu, že je všetko správne.