Zákaznícky servis +421 239 183 375
  • Predajne
  • Kontakt
  • Newsletter
  • Baťa klub
Baťa
  • Vyhľadávať
  • Môj účet
    • Prihlasovacie meno
    • Registrovať sa
  • Obľúbené 0
  • Predajne
  • 0,00 € 0
  • Novinky
    Zobraziť všetky produkty
    Ženy
    Muži
    Deti
    Kabelky
    Doplnky
  • Ženy
    Zobraziť všetky produkty
      • Novinky
      • Najpredávanejšie
      • Zľavy
    Kategórie
    Sandále
    Šľapky
    Baleríny
    Lodičky
    Poltopánky
    Mokasíny
    Slip-on
    Tenisky
    Členkové topánky
    Domáca obuv
    Žabky
    Gumáky
    Čižmy
    Snehule
    Extra široké topánky
    Zdravotná obuv - MEDI
    Všetky dámske topánky
    Inšpirácie
    Comfit
    Česká obuv pre ňu
    Pondelok z farebnejšieho uhla
    Značky
    Baťa
    Comfit
    Gabor
    Högl
    North Star
    Power
    Skechers
    Vagabond
    Weinbrenner
    Všetky značky
  • Muži
    Zobraziť všetky produkty
      • Novinky
      • Najpredávanejšie
      • Zľavy
    Kategórie
    Sandále
    Šľapky
    Poltopánky
    Mokasíny
    Tenisky
    Slip - on
    Členkové topánky
    Domáca obuv
    Žabky
    Zimné topánky
    Extra široké topánky
    Zdravotná obuv - MEDI
    Všetky pánske topánky
    Inšpirácie
    Comfit
    Česká obuv pre neho
    Značky
    Adidas
    Baťa
    Bugatti
    Comfit
    Conhpol
    Fluchos
    North Star
    Power
    Weinbrenner
    Všetky značky
  • Deti
    Zobraziť všetky produkty
      • Novinky
      • Najpredávanejšie
      • Zľavy
    Dievčatá
    Pre najmenšie deti
    Sandále a šľapky
    Baleríny
    Tenisky
    Poltopánky
    Členkové topánky
    Čižmy
    Zimné topánky
    Gumáky
    Domáca obuv
    Cvičky
    Všetky topánky
    Chlapci
    Pre najmenšie deti
    Sandále a šľapky
    Tenisky
    Poltopánky
    Členkové topánky
    Zimné topánky
    Gumáky
    Domáca obuv
    Všetky topánky
    Inšpirácie
    Do škôlky, školy a mesta - dievčatá
    Do škôlky, školy a mesta - chlapci
    Na ihrisko aj do prírody - dievčatá
    Na ihrisko aj do prírody - chlapci
    Detská obuv vyrobená v Česku
    Značky
    Baťa
    Bubblegummers
    Bullboxer
    Coqui
    Froddo
    Geox
    Mini B
    North Star
    Všetky značky
  • Kabelky
    Zobraziť všetky produkty
      • Novinky
      • Najpredávanejšie
      • Zľavy
    Kategórie
    Malé kabelky
    Stredné kabelky
    Veľké kabelky
    Kabelky cez rameno
    Kožené kabelky
    Všetky kabelky
    Značky
    Baťa
    Gabor
    Högl
    Power
    Všetky značky
  • Doplnky
    Zobraziť všetky produkty
      • Novinky
      • Najpredávanejšie
      • Zľavy
    Kategórie
    Slnečné okuliare
    Batohy
    Batožina
    Bundy
    Čiapky a klobúky
    Dáždniky
    Opasky
    Ostatné
    Pančuchový tovar
    Pánske tašky
    Peňaženky
    Ponožky
    Rukavice
    Šatky a šály
    Školské batohy
    Šnúrky
    Starostlivosť o obuv
    Tašky na notebook
    Vložky do topánok
    Všetky doplnky
    Značky
    Affenzahn
    American tourister
    Baťa
    Beckmann
    Belmil
    Bugatti
    Collonil
    Fraas
    Gabor
    Hogl
    Joma
    Mini B
    Samsonite
    Všetky značky
  • Zľavy
    Zobraziť všetky produkty
    Ženy
    Muži
    Deti
    Kabelky
    Doplnky
    • Môj účet
      • Prihlasovacie meno
      • Registrovať sa
    • Obľúbené 0
    • Prihlasovacie meno
    • Registrovať sa
    • Predajne
    • Kontakt
    • Newsletter
    • Baťa klub

Doprava zadarmo od 19,90 €

Zadarmo výmena v predajniach Baťa

Vrátenie tovaru do 60 dní

Reklamačný poriadok
Menu
  • Aktuality
  • Baťa klub
  • Spoločnosť Baťa
  • Nakupování
  • Všetko o obuvi
  • Právna doložka
  • Časté otázky
  • Kontakt
  • Dokumenty
    • Záručný list
    • Reklamačný poriadok
  • Poradňa
  • Technológie

Reklamačný poriadok

Preambula

Reklamačný poriadok účelne upresňuje postup zákazníka a spoločnosti Baťa v prípade, že napriek všetkému úsiliu spoločnosti Baťa o zachovanie vysokej kvality ponúkaného tovaru, vznikne na strane zákazníka oprávnený dôvod k uplatneniu práv zo zodpovednosti za chyby predávaného tovaru.

Článok I

Prevencia

  • Odst.1: Pri výbere tovaru je potrebné, aby zvolený druh a veľkosť výrobku presne zodpovedal potrebám zákazníka. Zákazník pred zakúpením výrobku vezme do úvahy účel použitia, prevedenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania tovaru. Len tovar dobre zvolený z hľadiska funkčného, sortimentného a veľkostného je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty a účelu použitia tovaru.
  • Odst.2: Počas celej doby používania zakúpeného tovaru je nutné, aby zákazník venoval dostatočnú pozornosť základným pravidlám používania tohoto tovaru. Obzvlášť je potrebné zvážiť všetky faktory nepriaznivo ovlyvňujúce plnú funkčnosť a životnosť výrobku, ako napr.: nadmernú intenzitu používania výrobku, používanie výrobku k nevhodnému účelu.
  • Odst.3: Ďalšou nutnou podmienkou pre zachovanie dobrého stavu tovaru a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je potrebné si uvedomiť, že nesprávna alebo nedostatočná údržba tovaru podstatne skracuje jeho plnú funkčnosť a životnosť. Spoločnosť Baťa poskytuje svojim zákazníkom prostredníctvom Záručného listu a ďalších informačných materiálov dostatočné množstvo informácii potrebných k správnej starostlivosti o všetky druhy predávaného tovaru.
  • Odst.4: K zabezpečeniu riadnej starostlivosti a údržby slúžia rôzne prípravky a čistiace prostriedky ponúkané v predajniach spoločnosti Baťa.
  • Odst.5: Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, tj. dobou, počas ktorej pri správnom používaní a správnom ošetrovaní vrátane údržby, môže tovar vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať.

Článok II

Základné podmienky reklamácie

  • Odst.1: Spoločnosť Baťa zodpovedá zákazníkovi za to, že predávaný tovar je bez chýb, že sa zhoduje s označením a propagáciou tovaru, popisujúcim jeho vlastnosti, účel a akosť.
  • Odst.2: Ak sa vyskytne na zakúpenom tovare v záručnej dobe chyba, má zákazník právo tuto chybu reklamovať.
  • Odst.3: Chybou sa rozumie zmena (vlastnosti) tovaru, ktorej príčina je použitie nevhodného, alebo nekvalitného materiálu, nedodržanie technológie, alebo nevhodná technológia, poprípade nevhodné konštrukčné riešenie.
  • Odst.4: Za chybu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.
  • Odst.5: Ak uplatní zákazník právo zo zodpovednosti za chyby predaného tovaru riadnym spôsobom, je vedúci predajne, alebo ním poverený zamestnanec povinný o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitejších prípadoch v lehote do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa však nezapočítava doba, potrebná k odbornému posúdeniu chyby.
  • Odst.6: Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia obecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť Baťa je oprávnená odmietnuť prevziať k reklamačnému konaniu tovar, ktorý nebude splňovať vyššie uvedené zásady obecnej hygieny.
  • Odst.7: Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia. Vedúci predajne, alebo ním poverený pracovník môže v odôvodnených prípadoch so zákazníkom dohodnúť lehotu dlhšiu. Odst.8: Zákazník je povinný po ukončení reklamačného konania prevziať predmet reklamácie. Ak tak neurobí do 6 mesiacov, bude komisionálne zlikvidovaný.

Článok III

Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie

  • Odst.1: Zákazník môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek predajni Baťa alebo priamo v sídle spoločnosti. Zákazník uplatňuje reklamáciu osobne, poprípade poštou. Nákup reklamovaného tovaru v predajni Baťa preukazuje zákazník nákupným dokladom.
  • Odst.2: Vedúci predajne, alebo ním poverený pracovník je povinný vydať zákazníkovi potvrdenie o tom, kedy právo zo zodpovednosti za chyby uplatnil, o spôsobe riešenia reklamácie, ako aj o prevedení prípadnej opravy a o dobe jej trvania.
  • Odst.3: Akonáhle zákazník uplatní niektoré z práv zodpovednosti za chyby tovaru, napríklad právo na odstránenie chyby či zľavu, je týmto prejavom viazaný a nemôže voľbu uplatneného práva meniť, pokiaľ sa nedohodne s vedúcim predajne, alebo ním povereným pracovníkom inak.

Článok IV

Lehoty pre uplatnenie reklamácie

  • Odst.1: Právo zo zodpovednosti za chyby musí byť uplatnené v záručnej dobe. Reklamáciu je nevyhnutne nutné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď, ako sa chyba objavila, maximálne do šiestich mesiacov od zistenia chyby. Prípadné omeškanie pri pokračujúcom používaní tovaru, môže zapríčiniť prehĺbenie chyby, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom odmietnutia reklamácie. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
  • Odst.2: Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za chyby až do doby, keď zákazník po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Spoločnosť Baťa je povinná vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o prevedení opravy a o dobe jej trvania. Pokiaľ je výsledkom reklamačného konania výmena reklamovaného tovaru, začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru. Pri výmene chybnej súčasti vzťahuje sa nová záručná doba na vymenenú súčasť.
  • Odst.3: Chyba, ktorá sa prejaví do dvanástich mesiacov odo dňa prevzatia plnenia, sa považuje za chybu, ktorá bola už v deň prevzatia, ak to neodporuje povahe veci alebo ak spoločnosť Baťa nepreukáže opak.

Článok V

Odstrániteľné chyby

  • Odst.1: Za odstrániteľné chyby sa považujú také chyby, ktoré možno opravou odstrániť, bez toho, aby utrpel vzhľad, funkcia a kvalita tovaru.
  • Odst.2: V prípade výskytu odstrániteľnej chyby má zákazník právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Spoločnosť Baťa je povinná chyby odstrániť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  • Odst.3: O prevedení opravy rozhodne vedúci predajne alebo ním poverený pracovník a vyznačí alebo dohodne termín vyzdvihnutia opravy zákazníkom, pokiaľ sa nedohodnú inak (odoslanie poštou).
  • Odst.4: Zákazník môže namiesto odstránenia chyby požadovať výmenu tovaru (možno vymeniť za akýkoľvek tovar), pokiaľ tým spoločnosti Baťa nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom k cene tovaru, alebo závažnosti chyby.
  • Odst.5: V prípade chyby odstrániteľnej má zákazník právo na výmenu tovaru (možno vymeniť za akýkoľvek tovar) alebo na odstúpenie od zmluvy pokiaľ:
    • o reklamácia nebola vybavená do 30tich dní odo dňa jej uplatnenia a nedošlo k inej dohode
    • o zákazník nemôže pre opätovné vyskytnutie odstrániteľnej chyby po oprave, alebo pre väčší počet odstrániteľných chýb tovar riadne používať.
    O opätovné vyskytnutie chyby po oprave ide vtedy, ak sa rovnaká chyba, ktorá bola v záručnej dobe už najmenej dvakrát odstraňovaná, opätovne vyskytne. Väčším počtom chýb trpí tovar vtedy, ak má v dobe uplatnenia reklamácia súčastne najmenej tri odstrániteľné chyby.

Článok VI

Neodstrániteľné chyby

  • Odst.1: Za neodstrániteľnú chybu sa považuje taká chyba, ktorú nemožno odstrániť, alebo jej odstránenie nie je účelné s prihliadnutím ku všetkým rozhodným okolnostiam.
  • Odst.2: Ak ide o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby bol tovar riadne užívaný ako tovar bez chyby má zákazník právo:
    • požadovať výmenu tovaru za nový bezchybný (možno vymeniť za akýkoľvek tovar)
    • alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy
  • Odst.3: V prípade, že charakter neodstrániteľnej chyby nebráni riadnemu užívaniu tovaru ako tovaru bez chyby (napr. chyby estetické) a zákazník nežiada výmenu tovaru, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť. Pri poskytovaní zľavy sa prihliada ku charakteru chyby, stupňu a spôsobu opotrebovania výrobku, dľžke jeho užívania a k možnostiam ďalšieho použitia.

Reklamačný poriadok bol vypracovaný v zmysle zákona č.40/1964 Zb., v znení neskorších predpisov (občiansky zákonník) a zákona č. 250/2007 Zb., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

  • doprava zadarmo
    od 19,90 €
  • vyzdvihnite si
    svoju objednávku
    v predajni
  • ľahká výmena
    v predajniach
    zadarmo
  • vrátenie tovaru
    do 60 dní
  • přihláste sa
    online k vášmu
    baťa klub účtu

Služby
zákazníkom

  • Aktuality
  • Predajne
  • Kontrola objednávky
  • Kontakt
  • Výmena a vrátenie tovaru
  • Najčastejšie otázky

Sprievodca
nakupovaním

  • Tabulka veľkostí
  • Spôsoby doručenia
  • Obchodné podmienky
  • Cookies
  • Zásady spracovania
    osobných údajov

Spoločnosť

  • Základné fakta
  • Z historie
  • Kariéra
  • Baťa v Európe
sledujte nás
© 2022 BATA BRANDS
plaťte online